Previsión meteorológica para el fin de semana 6-8 de diciembre

Por Albert Ormad.

meteo4En català
  • Dissabte: Matí molt fred amb temperatures molt baixes: mínimes entre 4-7 graus a la línia de la costa, i a prop dels 0 graus (o inclús negatives) cap al prelitoral, remuntant a mesura que avanci el dia fins al 15 graus aproximadament. Cal destacar la tramuntana a l’Empordà i el mestral a les terres de l’Ebre. A la tarda intervals de núvols que podrien deixar caure alguna goteta a la costa central, entre el Maresme i el Garraf.
  • Diumenge: Matí una mica més fred i potser les temperatures màximes 1 o 2 graus més altes. A diferència del dissabte, dia totalment seré. Continuarà la tramuntana a l’Empordà i el mestral a les terres de l’Ebre.
  • Dilluns: Molt semblant a diumenge, baixant molt el vent als dos extrems de Catalunya.

Resumint, un cap de setmana llarg amb temperatures baixes, sobretot a primera hora del matí i recuperant a mesura que el dia avançi gràcies a les hores de sol. Poden haver-hi intervals de núvols el dissabte amb la possibilitat d’alguna pluja feble a la línia de la costa central. Cap de setmana ventós als 2 extrems del país.

Bons entrenaments i compte amb el fred.

En castellano
  • Sábado: mañana muy fría con temperaturas muy bajas: mínimas entre 4-7 grados en la línea de la costa y cerca de los 0 grados (o incluso negativas) hacia el prelitoral, remontando a medida que avance el día hasta los 15 grados aproximadamente. Cabe destacar la tramuntana en el Empordà y el mestral en las Terres de l’Ebre. Por la tarde, intervalos de nubes que podrían dejar caer alguna gota en la costa central, entre el Maresme y el Garraf.
  • Domingo: Mañana un poco más fría y posiblemente con temperaturas máximas 1 o 2 grados más altas. A diferencia del sábado, día totalmente sereno. Continuará la tramuntana en el Empordà y el mestral en las Terres de l’Ebre.
  • Lunes: Muy parecido a domingo, bajando mucho los vientos en los dos extremos de Cataluña.

Resumiendo, un fin de semana largo con temperaturas bajas, sobretodo a primera hora de la mañana y recuperando a medida que el día avanza gracias a las horas de sol.Pueden haber intervalos de nubes el sábado con la posibilidad de alguna lluvia débil en la línea de la costa central. Fin de semana de vientos en los dos extremos del país.

Quizá también te interese...

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>